Gdzie znajdę modne swetry damskie w stylu narzuty. Macie jakiś sklep?

szyszunia

Użytkownik

#2015-01-12 11:00:04 
Hej dziewczyny. Ostatnio moda na swetry trochę ustała ale mimo to szukam w internecie czegoś w stylu narzuty. Profesjonalnie pewnie nazywa się to kardigan. Może znacie jakiś sklep internetowy, gdzie mają modne i wykonane z dobrego materiału sweterki? Jestem raczej zielona w zakupach w internecie.

zbysław

Użytkownik

#2017-09-11 02:04:57 
Powiem ci szczerze że ja ostatnio zacząłem dużo rzeczy zamawiać z chin. Wiadomo że jakość pozostawia wiele do życzenia ale mam kilku dobrych sprzedawców którzy mają bardzo ciekawe i stylowe wzory w ofercie a jakość nie odbiega niczym od tego co masz w sklepach :)

ciastolinna

Użytkownik

#2017-09-11 04:54:57 
Ostatnio zakupy z dalekiego wschodu są bardzo popularne i sama zamawiam tam mnóstwo rzeczy. Zależy czy szukasz czegoś eleganckiego i czy raczej do noszenia na co dzień bo ciężko trafić tam na coś z wyższej półki chyba ze masz jakiś konkretny jeden sklep :P

Palomea

Użytkownik

#2017-09-11 05:40:36 
Osobiście dużo rzeczy zamawiam na portalach aukcyjnych ale możesz sobie zajrzeć na stronę prettyclever.pl. To taki sklep internetowy gdzie masz damską odzież ale nie jakieś byle co tylko naprawdę porządne i stylowe rzeczy. Jak nie masz czasu biegać po galeriach to tam na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

szyszunia

Użytkownik

#2017-09-11 08:19:43 
To nawet nie chodzi o fakt biegania po sklepach tylko w sieciówkach wszystko jest robione na jedno kopyto a ze pracuje w dużej firmie to zaraz wszystkie będziemy wyglądać tak samo :P

moskwicz

Użytkownik

#2017-09-11 09:14:51 
Moja żona zamawiała ostatnio jakiś sweterek właśnie na tej stronie ci pisała koleżanka wyżej. Na https://prettyclever.pl/228-swetry masz całą kolekcję i same modne swetry damskie więc możesz tam poszukać. Nie znam się na modzie damskiej ale jakość jest naprawdę fajna. Oczywiście to opinia mojej żony ;)

zawszeTwoja

Użytkownik